mandag 18. april 2016

Gjest på "Sparkling happiness" i regi av Spanias turistkontor!

"Buenas noches"; eller på norsk "God Kveld"! Jeg vil starte med å si at livet som reiseblogger er aldri kjedelig. Selvom jeg har takket nei til opptil flere reiser de siste månedene grunnet min jobbsituasjon, er det også spennende å bli invitert til lunsj hos forskjellige ambassader i Oslo samt div. "event". 

I dag har noen reisebloggere og jeg vært med på Spaniadagen i Gamle Logen i Oslo. Der var vi invitert sammen med reiselivsbransjen i Norge. Det hele startet med en presentasjon hvor Pimecava forteller om sitt cavaprogram for grupper og individuelle, til sine 52 cavagårder utenfor Barcelona.

Et glass cava skuffer aldri!
Etter foredraget var det workshop med 30 spanske bedrifter og destinasjoner. Det er alltid like spennende, og hvor nye kontakter stiftes.
Når jeg tenker tilbake på maten jeg har spist på mine Spania-reiser, er det nok tapas jeg sitter igjen med som favoritten.

Derfor var gleden stor da vi fikk servert dette her også, og selvfølgelig med god vin til.
Hva utfallet av en slik dag blir gjenstår å se, men jeg har allerede fått et par invitasjoner. Etter sist møte med Spanias Turistkontor, husker sikker flere av dere at jeg dro på gourmet-reise til Malaga. Det var en tur jeg sent vil glemme! Jeg får stadig tilbakemeldinger fra mine lesere om at de har dratt nytte av mine reisebrev derfra. Slike tilbakemeldinger er hyggelig å få!
Derfor legger jeg ut link til 3 av mine reisebrev jeg skrev fra denne gourmet-reisen. Det første finner du HER, hvor jeg skrev om "høydaren" av en restaurantopplevelse; Bodega El Pimpi.

Neste reisebrev finner du HER, hvor jeg skrev følgende; Fra matmarkedet Atarazanas til tapas hos La Recova.
Videre hadde jeg et reisebrev fra vårt lunsjbesøk på vingården Bodega La Capuchina, som du kan lese om HER!

Her er vi samlet en gjeng med bloggere og journalister fra forskjellige steder i Europa. Neste tur blir nok sammen med blondinen til høyre. Igjen skal #theblondies på nye eventyr, forts.følger.

Ingen kommentarer: