torsdag 16. april 2015

Weekendtur til Cannes?

 Titter innom med et tips til de av dere som har planer om å ta en weekendtur i løpet av mai. Hva med å ta turen til Cannes, det ville jeg ha gjort;o)

Da kan jeg virkelig anbefale dere et opphold i denne lekre og nye leiligheten som ligger sentralt i Cannes.


Leiligheten har to soverom med hvert sitt bad, og er derfor perfekt for to par på tur. Eller hva med å ta med venninnegjengen? Jeg for min del hadde en romantisk uke med min kjære her like før jul.
Her kan man nyte solen på to solrike terrasser. Ønsker man å avkjøle seg kan man ta heisen ned til et lite utebasseng på fellesområdet. Frister det heller å gå ned til Boulevard de la Croisette og sandstrendene, er det ca.20 min rask gange ned dit.
I november skrev jeg flere reisebrev fra vår uke her, så gå gjerne inn å ta en titt. Der har jeg også kommet med tips om forskjellige markeder og ikke minst spisesteder som er verdt å besøke.


Men tilbake til leiligheten som ligger i Cannes Oxford og som har utleie gjennom hele året. Det er fortsatt flere uker ledig, så håper å høre fra deg! For flere bilder og info, klikk HER!

1 kommentar:

H. sa...

Lekker leilighet !

God helg :)