tirsdag 24. juni 2014

Takk for meg Hotel Lou Paouvadou/Ste.Maxime.

Jeg må ikke glemme å sende en takkehilsen til personalet på det danske hotellet Lou Paouvadou hvor jeg bodde. Dere er fantastiske, og tok virkelig godt vare på meg. Gøy å selv være gjest for en gang skyld, da jeg tidligere har kun henvist feriegjester dit. Takk også for hyggelig samarbeid! Så til de av dere som vil bo i sentrum av Ste.Maxime og i et rolig område, kan jeg virkelig anbefale dere dette sjarmerende hotellet. Link til deres nettside finner dere her; Viafrance.dk

3 kommentarer:

Katta sa...

Ser alldeles fantastiskt ut på dina resebilder denna gången med. Skulle gärna åka ner dit för både shopping och vila och värme (den saknar vi här hemma). Kram Katta

♥ Netta ♥ sa...

Det hotellet så jo helt fantastisk ut, du kan tro at jeg lengter til Rivieraen. I år går nemlig turen til Hellas, sikkert kos det også, men det er likevel ikke det samme som Frankrike ;-)

Ha en fortsatt herlig sommer!

Klem
Netta

HWIT BLOGG sa...

Underbara bilder! Tack!
Kram,
Titti