lørdag 30. november 2013

Det er min dag i dag.....

Jeg synes det er veldig kjekt å ha bursdag, spesielt når klesgarderoben de siste par årene har bestått av sommerklær. Så ved at jeg viser noen av gavene jeg har fått i dag tidlig, får dere kanskje noen julegavetips samtidig. Favoritt parfymen akkurat NÅ er Si fra Giorgio Armani, og god håndkrem i lekker "gulltube".

Ullgenser m/paljetter fra Charlie Joe, og lang collegegenser m/trykk fra butikken Støy i Fredrikstad.
Litt "bling" er det også på mine nye semska skinnstøvletter fra Twin-set, og de er i mykeste skinn. De er kjøpt i Frankrike, men kan også kjøpes HER!  Nå venter en 9 timers vakt på meg, men i kveld skal det feires. Blir nok en xtra "dæsj" parfyme på meg i dag tenker jeg.....Hei så lenge!

6 kommentarer:

http://www.pattern-addiction-and-more.blogspot.com sa...

Hi - the booths, I love them! Have a great Weekend! Hug, Barbara

liven sa...

Gratulerer med dagen Maliva!!
Kos deg :)

Bente sa...

Gratulerer med dagen May-Liss!
Fine gaver. Butikken Støy kjenner ikke jeg. Må ta meg en tur dit.
Vi får ta en lunch sammen en annen dag. Kos deg på dagen din!!

Unknown sa...

Så fine gaver og elsker de støvlene :)

Ønsker deg en flott feiring og
en fin helg

Klemmer fra Monica

Anonym sa...

Gratulere masse med dagen din:)
Flotte gaver, likte godt genseren dine:)
Ønsker deg en herlig 1 advent og håper du hadde en flott feiring:)
Klem Merete

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort grattis Maliva, hoppas du fick en toppendag igår. Så snygga tröjor och stövlarna till blir superfint.
Ha en mysig advent
Stor kram
AnnaMaria