torsdag 31. oktober 2013

Lunch hos Barco Beach.

Endelig fikk jeg oppleve Barco Beach! Dette stedet har jeg blitt både anbefalt, og hørt masse om fra døtrene mine som er venner med familien/eierne. Restauranten ligger midt mellom Les Issambres og Ste.Maxime, på en av området beste sandstrender La Nartelle.

Temperaturen var 26 varmegrader, så vi kunne gjerne ha benyttet oss av hver vår solseng under en parasoll og bare slappet av. Faktisk var det også noen som badet, men det fristet ikke oss. Jeg var her nemlig med en sulten gjeng inkl. meg selv som ville prøve deres unike rett "A la Plancha".

Retten bestod av skalldyr og fisk som vi skulle tilberede selv på en grillplate midt på bordet. Tilbehøret bestod av smakfulle sauser, dressinger, salat og "frites"......nyyydelig! Elsker slike stunder hvor praten går i ett, og nye tanker og idèer dukker opp.

Restauraten er bygd opp lik/inspirert av fronten på en "yacht". Så her oppe på "dekk" fikk vi servert en velkomst drink mens vi nøt utsikten.

Over 4 timer tok denne lunsjen også, og det er jo typisk for meg her i Frankrike.....C`est la vie!

5 kommentarer:

Brocante sa...

Elsker alle disse gode tipsene dine !!!!

Bente sa...

Å May-Lis, vi elsker alle i familien sjømat. Morsomt å steke sin egen mat også. Flott sted du er på, igjen.

H. sa...

høres da helt "perfetto" ut, syns jeg

momentsandeasyliving sa...

Vi likte oss utrolig godt her..
Nydelig mat og super service,som dessverre ikke alltid er en selvfølge i Frankrike..
Ha en fin fin søndag.

Klem :)

Maliva`s verden sa...

Det var hyggelig å høre Martha...tenkte faktisk på dere da jeg satt her. Et perfekt sted for ungdommene våre også;o)
Maliva