onsdag 1. august 2012

Shopping i Cassis.

Ettersom jeg vet at jeg har mange interiør-interesserte som er innom bloggen min, har jeg tatt noen bilder spesielt til dere.

For her i Cassis viste det seg at det var opptil flere unike og koselige interiørbutikker, som solgte både gammelt og nytt. Det liker vi, ikke sant?

Men døtrene mine og jeg ble også overasket over hvor mange fine klesbutikker det var her i den lille byen. Til og med det norske merket Ti-Mo hadde de.
Denne butikken fant jeg inne i en smal side gate. Når jeg kom inn var det rene "grotte" følelsen, med sildrene vann fra en gammel fontene, nydelig dufter og en koselig "madame" jeg utvekslet noen franske setninger med. Jo da, selvom jeg har ferie fra språkskolen, er det gøy å praktisere det jeg har lært:o)

Ikke helt lett å få til den beste bildekvaliteten her inne, men håper dere fikk et vist inntrykk.

Neste stopp; BANDOL......forts.følger!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Nå er jeg virkelig på hjemmebane:)
Her skulle jeg gjerne vært å hentet masse til butikken min:)
Var så utrolig mye flott:) Masse herlig såper, kopper, asjetter og den utrolig skjønne kommode:)
Kjempe kos at du deler dette med oss:)
Ha en strålende Onsdag og kos deg masse

Klem Merete

Marit sa...

Misunner deg ;o)
Her skulle jeg gjerne ha vært. Flott at du deler med oss interiørgale damer...
Kos deg videre!
Klem marit

Anonym sa...

Så mye flott her var ja
Nå er vi akkurrat kommet hjem etter ei deilig uke i Juan- les-pins. Var der i år, istedenfor i Nice. Flott med sandstrand, men savnet selve Nice litt.
Ser jo flott ut i Cassis også da
Er så mange fine plasser på rivieraen.. og ikke minst deilig klima og badevann. savner det allerede..
tenker du nyter livet der nede hele tida..
Ha en herlig dag klem Marianne

toves sammensurium sa...

Nei dette var slett ikke feil på en grå onsdag formiddag!!!!Ser ut som dere har kost dere masse med de fine butikkene....og til og med tenkt på oss som aaaaldri får nook av slike bilder!!!Ikke verst!Og så gøy da å finne Ti-Mo i butikkene....nydelige klær!Jeg falt pladask for kommoden øverst i den deiligste grønnfargen...sender du?;)
Kos dere videre,kjekt å få se glimt av andre steder og få være med litt på turen!
Toveklem:)

Bente sa...

Spennende alt du opplever. I Bandol skulle jeg vært på Spa hotell med en venninne, dessverre fikk jeg sykdom i familien så jeg kom ikke dit. Venter nå spent
På hva du kommer med .

Hannes favoritter sa...

Så mye fint!!!
Jeg likte spesielt skapet/kommoden på det første bildet!!! Nydelig!
Koselig å se glimt fra hvordan du har det i Frankrike!!!

Klem fra Hanne

Gry sa...

Heisann kjære deg! Den headeren og tittelen din må jo bare passe helt PERFEKT! Dere nyter virkelig det gode liv i Frankrike :) Så herlig å finne slike spennende butikker og koselige gater fulle av overraskelser. Et stor fare for å gå bananas i disse butikkene her vil jeg tro ;) Takk for at du delte med oss, gode dager videre til deg og dine <3 Stor klem fra meg

Thelma Louise sa...

så lekkert.:) og så french..))

Jeg mente bare at du har mye plass i sidefeltene dine...:-) men det er jo layouten du har valgt.:))

Kos deg..))

Klem

H. sa...

Ohh, yesss, klart vi liker å bli med deg på fransk shopping !

I det siste har det kun vært engelsk på meg, så ett avbrekk innen din verden er moro å se !

Kos deg videre med ordene:
Shop till you drop, todelooooo :)