torsdag 22. mars 2012

Revoir la Norvège!


(Foto; http://livethemma.ikea.se/)

Da er endelig dagen kommet, hvor vi forlater vakre Norge for å prøve det gode liv i Frankrike.
Med en stappfull bil har vi en spennende og lang biltur foran oss. Vi skal overnatte i vakre Alsace som er kjent for sine blomster og vinmarker, sletteland og åser, eventyrlandsbyer og kulturbyer, verdenkjent vin og rause mattradisjoner. Mulig jeg kommer med et innlegg derfra underveis.



(Foto; via Frenchessence)

Så vil jeg takke alle dere som har gitt oss så mange positive tilbakemeldinger på at vi gjør vår drøm til en virkelighet. I tillegg vil jeg takke alle våre venner som har stelt istand avskjedsfester og hyggelige lunsjer. Vi kommer så klart til å savne dere alle.....

A bientôt!

16 kommentarer:

(eddas) sa...

En riktig fin tur nedover og kjør forsiktig:)Ser frem til reisebrev...
klemklemklem

Bente sa...

Ønsker dere en god tur sørover. Hils gjerne til oss fra vakre Alsace. Der har jeg vært mange ganger, både med bil og på sykkel.

Litt misunnelig er det vel lov å være?

Bente

Anitas Interiør verden sa...

Ønsker dere en flott tur nedover,håper dere trives der nede og ikke savner Norge alt for mye .
Spennende å se hvordan dere får det der nede.

Klem Anita

Anonym sa...

Gleder meg masse til å følge dere og høre hvordan dere har det:) Men kommer til å savne å ha dere på østlandet når vi er der..

God tur... Reis trygt.. Hils.

Klem Camilla

Monique sa...

I love Alsace very much!!! I visited it two time and I think that Strasbourg is a wonderful town!

MODERN COUNTRY sa...

Goood tur Maliva, gleder meg til å se og høre alt når dere kommer frem ! Og nyt det vakre Alsace. Jeg har ett par keramikkpotter derifra, de er jo så berømte for håndverket sitt.

Stor klem ~ Aina

Ps : Kjør forsiktig da :)

Katta sa...

Lycka till med allt nu!! Ska bli kul sen att se inlägg från härliga France :) Kram Katta

My home is my Castle sa...

Ha en riktig god tur og kos dere.. Tenk nå er det blitt virkelighet :)
Jeg gleder meg til å følge dere videre .
Lykke til !!!

Stoor klem fra Kari

Anonym sa...

Tenk for 4 år siden satt jeg å leste her om drømmen din : ) og nå er du på vei sørover.. masse lykke til !! og god tur : )

Tinas bo sa...

Lycka till nu och kör försiktigt!!

Härligt när drömmar slår in!!!

Kram Tina

Anonym sa...

Hei!

Ønsker deg en kjempe fin tur nedover og lykke til i nytt land:) kommer til å bli en kjempe opplevelse:) gleder meg til å følge deg videre:)

God tur!

Klem Merete

Thelma Louise sa...

Masse lykke til på ferden :-)) dette blir BRAAAA :-)) klem

H. sa...

Gooood Tuuuur !!

Hilsen Helen :)

Gry sa...

Ååååh... SÅ herlig! Nå håper jeg dere er vel på plass og at ferden har gått fint :)) Lykke til med å finne dere til rette og komme i orden! Håper du holder oss orientert, så titter innom igjen ;)) Stooor klem

Pysselpalatset sa...

hoppas vi får fortsätta att följa din och familjens härliga äventyr... Du och dina vackra ide´r kommer att passa som hand i hanske... kram jeanettte

Ann sa...

Åh himmel, sååå spennende - og tøft!! ;) - å bare pakke bilen og flytte nedover!!! :O)) Åh SOM jeg gleder meg på dine vegne!!! Det kommer til å bli et fantastisk eventyr!! Skulle du få hjemlengsel kan du jo bare flytte hjem igjen, her vet du jo hva du kommer til, men himmel så herlig at du våger å teste ut drømmen om å bo i Frankrike!!! Ønsker deg og dine masse lykke til, og all mulig lykke, i Frankrike! :0))) Husk nå bare å legg ut masse bilder fremover slik at vi andre kan drømme videre da! ;))

Stooor klem,
Ann, Glassveranda.