søndag 4. mars 2012

Jeg har blitt agent for Novasol!


Ettersom jeg nå har kun et par arbeidsdager igjen hos Home & Cottage, er jeg nå klar for å ta på meg nye oppdrag. Noen er jeg allerede godt i gang med, mens andre oppdrag venter på meg i Frankrike. Jeg skal også passe på å få masse fritid og ikke minst fokusere på fransk-kurset som begynner om noen uker.


Men jeg har lyst til å presentere Novasol som jeg har blitt agent for. De er nordens største tilbyder av feriehus, og har 30 000 feriehus rundt omkring i Europa. Novasol tilbyr feriehus ved populære feriedestinasjoner som bl.a Danmark, Italia, Frankrike, Spania og Kroatia.
Så har du ikke planlagt ferien enda, anbefaler jeg deg et besøk på deres nettside og drøm deg bort i deres feriehusverden. Der er det mange fristende tilbud, og ettersom den norske kronen er så sterk, er det "deilig" å være norsk i utlandet!

(Foto; Novasol)

Ettersom jeg holder til i Frankrike, "klippet" jeg ut disse linjene fra Novasol;

Frankrike er landet for kjærlighet og lidenskap. Ta med deg familie, venner, eller noen du er ekstra glad i på en feriehusferie i Frankrike. Den unike franske atmosfæren, med rikt kulturliv og førsteklasses vin lokker utallige nordmenn til landet hvert eneste år. Om du ønsker en aktiv ferie omgitt av naturskjønt landskap i Rhone-Alpes, eller en deilig ferie ved langstrakte sandstrender og turkist hav i det varme middelhavsklimaet som preger Côte d’Azur, vi har den perfekte ferieboligen for deg! Velg blant vårt rike utvalg av ferieleiligheter i attraktive områder som Bretagne, Middelhavet og Korsika. Start dagen med en rykende fersk croissant, og avslutt kvelden med et duggfriskt glass Chablis og ferien er fullkommen!

Mer info finner du altså her hos NOVASOL.NO

Hvis du ønsker å bestille opphold i et av deres feriehus etterhvert, setter jeg pris på om du gjør det via min blogg. Da kan du klikke deg inn på linken som ligger på høyre side!

Da støtter dere også mitt opphold i Frankrike!

På forhånd 1000 takk;o)

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket roligt och spännande jobb du fått, förmedla boende i Frankrike kommer passa dig perfekt.
Och fransk-kursen kommer du klara galant, tror säkert du redan kan en del.
Solig kram
AnnaMaria

Martha sa...

Sukk...det er mulig jeg kommer til å benytte meg av:)
I år har vi fullt opp..men jeg elsker Frankrike..så håper på det igjen !!
Fin søndag til deg.
Stor klem:)

Hege Morris sa...

Gratulerer så mye! Så moro! Flotte hus å leie. Tenker du gleder deg masse! Tusen takk for koselig hilsen!
Ha en fin søndag! klem Hege

Bente sa...

Dette var en fin nyhet. Gratulerer til deg. Jeg har vært i STE Maxime tidligere og det er jo helt fantastisk der. For en opplevelse dere vil få.

Bente

Liinda sa...

Guri, for en fin tilværelse da gitt! :D Gratulere som agent! Så dødsdeilig ut, er vel ikke så rart at vi drømmer oss bort til varmen her hjemme, sommeren føles laaaangt unna ennå!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Grattis! Kult:) Da vet jeg hvor jeg skal henvende meg, om vi skal ut og reise uten bobil en gang. Herlig.

Ha en fin søndagskveld
:)

H. sa...

Gratulerer med "ny jobb" - dette var da moro, Mayliss :)

Lykke til med siste dagene på jobb og fortsatt pakking.

Hilsen Helen

Missfryd sa...

Så utrolig herlig at dere følger drømmen dere har hatt så lenge. Det blir spennende å følge med deg.
Grattis med ny jobb:-)
Du skal ikke se bort i fra at jeg plutselig dukker opp på dørstokken din en dag...:-)
Skjønner du har mye å gjøre før dere drar, men skulle du ha tid til et treff hadde det vært SÅ koselig.
Vi holder i alle fall kontakten, søte du.
Klem fra Ingrid