tirsdag 13. mars 2012

Inspirerende lunsjbesøk hos min venninne.



De siste ukene har gått i ett, selvom om jeg har følt at klokka har stått stille;o)
Men endelig, neste uke flytter vi! Derfor er tiden inne for å ta avskjed med familie og venner. Her er jeg på lunsjbesøk hos ei venninne.



Jeg elsker stilen hennes!
Legg merke til de lekre møblene, og ikke minst de fine detaljene.



Franskinspirert helt klart, og det var også måltidet....deilig!



Nå planlegger hun å få seg egen blogg, og jeg lover dere kan glede dere. Her blir det masse interiør-inspirasjon, men også fra hennes spennende reiseopplevelser.



Hilser dere med disse ordene som passer veldig inn i vår situasjon med tanke på flytting, kanskje du går med en helt spesiell drøm også?

"Some people want it to happen, some wish it would happen, other make it happen".

(Ps! Klikk HER så kommer du til en nettbutikk som selger slike skilt)

15 kommentarer:

Stine sa...

Åååå, for et herlig hjem!!! Den bloggen gleder jeg meg til å følge :) Vet du om hun har malt kommoden/det lille skapet og vitrineskapet selv? Det var den perfekte "franske grå" fargen jeg har lett lenge etter! Har så lyst til å male den store tv-benken min i en sånn farge :)

Klemmer fra Stine :)

Maliva`s verden sa...

Hei Stine....møblene er nye, men lagd i en gammel fransk stil. Kan tenke meg du likte dette ja..hi.hi.

sbobet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anette Willemine sa...

Bare så lekkert og gjennomført! Den bollen var veldig spesiell. Vet du om den er kjøpt i Norge, og i så fall hvor?

Nå tenker jeg det går en kule varmt, og at du og familien har sommerfugler i maven!? Det må ha vært både litt leit å si farvel til kolleger gjennom flere år, men skjønner godt at du gleder deg masse til det som kommer. :)

Tenker på deg om dagen! Hadde du hatt tid til en bitteliten kopp kaffe før du reiser?

Klem,
Anette Willemine

Anonym sa...

kjempe stilig:)
Følger den bloggen om den kommer. Håper du tipser meg da så jeg får den med meg:)

Klem Camilla

Maliva`s verden sa...

Hei Anette....sender deg en mail jeg;o)

H. sa...

Så hyggelig med venninnelunsj :)
Og neste lunsj blir kanskje i France?

Du får invitere henne ned på besøk.
Er spesielt hyggelig å få besøk av venner år man bor i utlandet!

Ja, den gråfargen hun har på møblene er "helt fransk" og lekker.

Ciao, mon ami !

Den Grønne Baljen sa...

Herlig hjem din venninne har.. En spennende tid dere har foran dere ..kribler gjerne i magen nå når det nærmer seg..

Lykke til i innspurten =))

Klem Kerstin

Hege Morris sa...

Så gjennomført og lekkert!
Lykke til med flyttingen! Så moro! Det er 22 grader her i dag! Sønnen min synes det er for varmt ute hihi! Gled dere! klem Hege

Anonym sa...

hvor har hun kjøpt klokken? og ja-hun bør blogge!!! :)

Maliva`s verden sa...

Pb-home selger slike klokker;o)

Hege Morris sa...

Så koselig at du liker butikken min! Veldig spennende! Hvis du vil bli med i trekningen kan jeg godt sende det du evt bestiller når du vet adressen din. Tenk at du flytter snart! Så gøy! Nå er det virkelig herlig her. I går kveld var det første gang med grilling til middag! Ha en fin dag! klem Hege

Anonym sa...

Da skal jeg bli fast følger på din venninnes blogg, Savner en spennende reiseblogg:)

Anonym sa...

Da skal jeg bli fast følger på din venninnes blogg, Savner en spennende reiseblogg:)

Anonym sa...

Da skal jeg bli fast følger på din venninnes blogg, Savner en spennende reiseblogg:)