onsdag 9. november 2011

Go`stolen alle sloss om.....


Endelig har vi fått oss to recliner i slitt skinn som vi har ønsket oss en stund. Skal vise flere bilder av de seinere, men nå måtte jeg bare ta bilde av Leza som også koser seg her.


Døtrene mine har i alle år mast om at vi skal kjøpe oss hund, men det har ikke vært aktuelt for min del. Vi har prøvd det meste som f.eks. marsvin, dvergvedder, undulat, fisk og naboens katt. Hvem var det som MÅTTE stelle med de? jo det ble meg. Nå har vi passet hunden til ei venninne en stund. Så klart veldig søt, og jentene har tatt helt ansvaret for den, men med influensa symptomer på flere av oss, er det nok allergien som melder seg. En grei unnskyldning for ikke å skaffe oss en med andre ord.
Takk for lånet Christina..vi kommer uansett til å savne Leza;o)

9 kommentarer:

toves sammensurium sa...

...og en annen klar fordel er jo at dere får ha godstoler og sofaer i fred!!!! Det er ikke tilfellet her i heimen,3 afghanske mynder synes de bør få hvile skrotten standsmessig og hopper oppi bare det beste!!!!
tove;)

Hulda sa...

Koselig stol, og søt hund! Ja, bruker å være slik at det er noen stoler alle liker. :) Denne stolen var jo virkelig stilig også da. :)

Ninas Interiør sa...

Den stolen så herlig ut! Ønsker deg en trivelig førjulsid, også!:)

Klem Nina

Katta sa...

Å så vacker hon är Leza!! Tur ni har som får låna henne. Otroligt vackert sovrum ni har med älskar ju lila som du säkert vet. Ha en god fortsättning på veckan, kram K

Simones Country Home sa...

Heyyy. :o)

Så koselig stol da, den ser deilig ut! Fn hund også, passe str. Hihi ;o)

Når flytter dere???

Nattaklem fra Simone :o)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin fåtölj och så söt vovve. Hon sitter så fint med tassen och dom bedjande ögonen, förstår att du kommer sakna henne jättemycket.
Ha en fin torsdag
Varm kram
AnnaMaria

pepperkverna sa...

Hei du,
Skjønner det er lenge siden jeg har hatt tid til "bloggbesøk". Skjer spennende ting hos deg ser jeg.......er du på flyttefot? TIL Frankrike? Du må fortelle meg mer.....kanskje vi sees?
KLem fra Hege i Pepperkverna

mi-rachel sa...

råstilige stoler.

og her begynte vi rolig med en kanin.
ungene stelte den den første uken kanskje...så ble det jeg :) nå er kaninen død-og det blir ikke flere dyr her i heimen :)

MODERN COUNTRY sa...

Gratulerer med nye stoler!! De er såååå tøffe!! Og så herlige bilder du har tatt av dem også da. Har sett på en skinnstol i vintage lær fra Artwood, som jeg har siklet på en stund. Men det aller fineste hadde jo vært en gammel og slitt en. En sånn kraftig mørk stol gir rommet så fin karakter synes jeg.

Et nydelig bidrag til NIB soverom også. Lilla er en vakker farge. Men må si du har mange puter ! ;)) (Mannen hos meg setter nemlig ikke så veldig pris på dem, kremt..)

Ha en hyggelig helg Maliva,
Aina