onsdag 10. august 2011

2 nye bord i resirkulert tre er på plass.....



Her skal jeg vise dere det ene, men begge er like og er fra Villa Collection. Treplaten er i resirkulert alm. For at den skal få den rette finishen og ikke minst tåle litt flekker, har jeg vokset de inn, og da ble faktisk treverket enda finere synes jeg. Under det minste bordet har jeg satt den gamle kassen jeg kjøpte på Brocante i Frankrike i sommer. Perfekt oppbevaringsplass med andre ord;o)



Fortsatt liker jeg sarte rosa farger til det rustikke, og lysestaken er også en fransk skatt som har fulgt oss i mange år.



Nå er det lenge siden jeg har vært rundt i blogglandia på besøk, så i kveld tar jeg meg en tur, vi sees;o)

Så gleder jeg meg til å besøke Ålesund for første gang til helgen, og ikke minst til et garantert vakkert bryllup vi skal være gjester i......så kameraet blir også med;o)

32 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Kjempe lekkert bord I like :-) flotte skatter fra Frankrike. Kos deg med bloggrunden din i kveld

Klem Anita

Ruths datter sa...

Nydelig treverk i dette bordet. Så har du pynta så koselig også. Flott.
Klem

Unknown sa...

Kjempe flotte bord du har kjøpt ;o))) Alltid så fine ting i innleggene dine ;o))

Kos deg i bryllup ;o))
STOR klem Elisabeth

adales verden sa...

Såå fint, helt herlig;)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Det var et vedig fint bort, og kiste.
Ålesund: jugend, fiskeresturang og mine svigers;) Kos deg, det er virkelig fint der.
Klem:)

Behindabluedoor sa...

Heisan:)

De bordene var jo bare "knall" og de gled rett inn hos deg.
Kjempestilig!
Ha en fin kveld.
Klemmer:)

Unknown sa...

For et vakkert bord & en knall lekker kiste ,) Ålesund er en fin by, kos deg masse!!
Jeg håper du har hatt en skjønn sommer ,) I dag har det vært litt "høstaktig" synes jeg, innekos og kanelbollebaking med de små ;)
Hadde vært kjempe kos å samlet noen for en kafferast ,))
Nyt av kvelden ;)
Klemmer fra meg,
Anki

Audhild sa...

Har bare 3 ord om bildene; nydelig, smakfullt & delikat :)

Stine sa...

for ett fint bord! :):) Kjempe koselig blogg du har, deg vil jeg gjerne følge :):)
Ha en strålende onsdag <3

Precious Home sa...

Lekkert! Vurdere å "fixe" litt på det bordet vi har på kjøkken og stue...lyst på drivved;)

Ønsker deg en riktig fin kveld!

herlig blanding sa...

Kjempetøft bord!! Og god tur til Ålesund, det er jo Norges aller fineste by... Anbefaler rusletur langs Brosundet, kanskje en softis på Stuen, en tur opp trappene til Fjellstua (utrolig fin utsikt!!) og så må dere prøve å presse inn et besøk på den aller koseligste kafeén, nemlig Lyspunktet!! Og så må jeg selvsagt også anbefale kaffebaren Brenneriet i Løvenvoldgata der broren min serverer den beste kaffen :) Men den er bare åpen på dagtid, så vet du det (=frokostkaffe!)
Kos dere i alle fall!
Hilsen utflytta ålesunder... Hilde

Tindrande Auge sa...

Kjempeflott bord da! nydelige roser og! Liker stilen din. Ha en fin kveld videre! Klemmer fra Nina

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott bord og kiste du har! :) Nydelig pyntet.

Klem

Maliva`s verden sa...

Hei Hilde....takk for tips, skjønner Ålesund har mye å by på..og cafèbesøk skal jeg love deg det blir på oss;o)

(eddas) sa...

Flotters flotters:)
kos dere i bryllup..
klemklem på deg

Anonym sa...

Sa lekkert det blir hjemme na :) flink du er mamma, stolt av deg!!
Gleder meg litt til og komme hjem fra frankrike, borte bra men hjemme best ;) hehe! love you. Klem Nathalie

Helena, The Swenglish Home sa...

Åh, ÅÅH så vackra bilder från ett otroligt vackert rum! Bordet är bara SÅÅÅ snyggt och de skira rosorna och andra vackra detaljer gör sig så bra mot de mer "rough" materialen. Supersnyggt, May-Liss!

Stor kram,
Helena

Fra huset i svingen sa...

Fantastisk flotte bord :-D

Klem Karianne

Mor og datter sa...

Så utrolig lekker! :) Jeg vil å ha sånn! ;)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket härligt bord, den bordsskivan är så läcker. Du har en underbart fin stil i ditt vardagsrum.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Stine sa...

Guri malla, det der var bare LEKKERT! Synes det bare blir finere og finere hos deg jeg nå! I går var jeg innom jobben din for å se om du var der :) Veldig fint i butikken deres nå i alle fall, var flere ting der jeg kunne tenke meg, ja :D

Ps! Nå har jeg begynt i den nye jobben, så følg med på Livingbloggen!

Klemmer

Mitt hvite hus sa...

Rå stilig bord... jeg liker treverket veldig godt...

kista under var flott og..

så spennende da..Ålesund er en vakker by...

god tur og kos dere

klemmer O=)

Mamsens hus sa...

For et knallfint bord!
Kisten var lekker, flott stue du har. :)
Ha en fin dag videre.

Bluggi buggi blogg sa...

Tøft bord du har fått deg :)
God tur til Ålesund, kos deg.
Klem,
Trude :)

Mariann sa...

Wow, så flott du har det! Nydelig bord!

Ålesund, det er her jeg bor, det! :) Og i dag er det SOL! :) God tur!

Wendla sa...

Så lekkert bord! Nå tror jeg jaggu jeg må få byttet ut mitt gamle slitte med noe enda mere slitt;)
Ha en fin helg i Ålesund.

Thelma Louise sa...

Tøft bord . Var innom h c og gubben så et fint bord. Mæn han skal jo lage selv :-) vet nå ikke om det funker,selv om han jo er flink. Ålesund er en vakker by, og bryllup , da blir det vakkert. God helg

Katta sa...

Underbart Maliva!! Underbart. Älskar verkligen drivvedsstilen och du har matchat upp det så fint med fårskinnet i soffan, snyggt! Hoppas du får en härlig helg med bröllop och allt, kram Katta

Min Still By Maia sa...

Nå har jeg kost meg leeenge hos deg etter en lang bloggpause i ferien. Du gir meg inspirasjon i bøtter og spann og jeg "digger" stilen din. Det nye bordet er bare såå fint og nå må jeg kjøpe "Reisen Hjem." Ellers var det herlig å se bilder fra alle de koselige stedene du har besøkt i Frankrike. Skulle veeeeeldig gjerne vært på et marked igjen.

Kos deg masse på bryllup. Ålesund er en veldig koselig by.

Mange klemmer

hobbyvimsa sa...

Vakkert!!

Bare digger den lysestaken,smelt!!

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)

Åpent^hus sa...

kjempefint
nydelig helhet
den franske staken var skjønn
så kjekt å ha slike minner med seg

Anonym sa...

så utrolig stilig bord, og ikke minst kiste under bordet.

klem camilla