søndag 1. mai 2011

Til min datter/konfirmant - Gratulerer med dagen!


Perlen
Du er elsket og verdifull, en perle i Min hånd, sier Herren. La Min kjærlighet fylle ditt hjerte, så alt det som hender deg til slutt kan tjene deg til det gode. Du er den du er fordi Jeg bruker deg slik du er.
Jeg gir deg alt hva du trenger til. Er du god mot andre, da gleder du Meg. Jeg har vandret foran og lagt ferdig oppgaver til deg.
Se dette: At den største visdommen er å kjenne Meg. Jeg har gitt dine evner-spesielt til deg. Ikke sammenligne deg med andre. Ikke se på deg selv som mindre verd enn andre. Jeg elsker deg av hele Mitt hjerte. Jeg er her nå for å vandre med deg og styrke deg til din dag.

Og frykt ikke, Min perle, du som Jeg bærer med slik glede, for den hånden som leder deg, er naglemerket...





Gratulerer med dagen CELINE MARIA!
Sangheftet er tatt utgangspunktet i serviettene til dagens festbord. Takk til vår generøse kamerat for både hjelp til design og trykking; FOKUS TRYKK

23 kommentarer:

sylvia sa...

ønsker dere en nydelig dag.
gratulere til konfirmanten.
klem fra sylvia

Frøken Anker sa...

Tillykke med konfirmanden. Må I få en dejlig dag :-)

Birgitte

Anitas Interiør verden sa...

Lykke til med konfirmanten.Håper dere får en strålende dag

Klem Anita

Beate sa...

Gratulerer med dagen og en vakker konfirmant!
Håper dere får en superflott dag.

Turid sa...

Gratuler med dagen til deg og din skjønne konfirmant.

Tomines hjem sa...

Gratulerer så mye til konfirmanten, og til den stolte mor.
Håper dere får en fantastisk fin dag.

Klem klem

Unknown sa...

Til lykke med konfirmanten, ønsker dere en fantastisk skjønn dag!! <3
Varme klemmer,
Anki

(eddas) sa...

Kos dere masse på denne store dagen...
klemklem

Elin | Draumesidene sa...

Til lykke med Perla di! Ho er veldig vakker!

God klem,
E <3

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Lykke til med dagen og konfirmanten.
Nydelig jente du har.
Klem:)

Randi sa...

Kjære Maliva!
For nokre vakkre ord til ei super søt konfirmant jente!!
Gratulerer så mykje med dagen til Celine Maria og foreldre!
Ha ein kjempe fin dag alle!
Lykke til!
Klem,Randi

Mai Liss sa...

Gratulerer med dagen og tillykke med framtiden! En vakker konfirmant. Håper dagen blir flott, med sol og varme og glade folk (O: Kos kos fra Mai Liss

Anonym sa...

Å så vakkert, gratulerer med dagen og lykke til til en vakker konfirmant. Her er det sol, håper dere har like flott vær.
Klem, Mette

Beth sa...

Gratulerer med konfirmanten!
Hun er en vakker ung dame...
Håper dere får en strålende fin dag!

Magdalena sa...

gratulerer med den store dagen! og for en flott tekst dere har valgt, nyyyydelig vakkert...
klem,magny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag skickar också gratulations-hälsningar till din vackra dotter. Hoppas hon, och ni alla får en härlig dag.
Varm kram
AnnaMaria

Anette Willemine sa...

Kjære deg, gratulerer så mye med Konfirmasjonsdagen til Celine Maria! Ønsker dere lykke til på denne store dagen!

Varme klemmer fra,
Anette Willemine

Fossestua sa...

Gratulere med konfirmanten :)
Håper dagen blir koselig og fin :)
Klem fra Lise

Loccitane sa...

Gratulerer såååå masse med den nydelige datteren sin store dag.
Håper dagen har stått til forventningene og at store og litt mindre er fornøyde.
Klemmer Line

Lotte Glensnov sa...

Hjertelig tillykke med din skønne datter :0)
Knus
Lotte

Thelma Louise sa...

så herlig..dyktig du /dere har vært.:-))

regner med dagen har vært strålende..gratulerer så mye med skjønne datteren.:)

Klem

Monica sa...

Halloj !!!
Grattis i efterskott !!
Jättefina bilder...
Hoppas allt blev greit !!!
Kramar,
Monica

Besta sa...

Gratulerer med vel overstått, håper dere hadde en flott dag:)
Og datteren din er jo bare skjønn.
klem fra marilyn