mandag 30. mai 2011

Gamle skolester forandres til to nye knagger.


Min niese kjenner sin tante godt, så da hun kom over disse gamle skolestene på et marked i Netanya, kjøpte hun de med seg til meg, snild som hun er;o)
Har jo flere av disse som ligger kun til pynt, men så en "natt" (ja for det er da idèene kommer) fikk jeg en idè.

Med to rustne hjertespikere fra Lama, hamret jeg i vei, og vips to nye knagger.



Må også tipse dere om dette handlenettet jeg kjøpte på Skeidar for noen uker siden. Er det ikke fint?

I skrivende stund sitter jeg med ei visdomstann som dunker hull i hue mitt snart. Spørs om jeg klarer å vente til min faste tannlege trekker den i morgen, har nemlig angst for "tannlegevakta".

A bientôt!

14 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott! Det var virkelig kreativ gjenbruk! Det handlenettet fra skeidar var skikkelig tøft! Flott med blomstene i også.

Frøken Anker sa...

Det var da en sjov idé. Så står de da ikke og samler støv.

ØV-ØV med tanden. Ikke sjovt.

God bedring
Klem

(eddas) sa...

Kjempestilig.....
huff stakkars deg,er det verste som er og ha vondt i tennene....håper du greier deg til d kommer deg til tannlegen din.
klemklem

H elle K sa...

Kjempe lekkert.... Lykke til med tannene. Klem Kristin

Ninas Interiør sa...

Det var en lur idè! Og handlenettet var kjempefint!:)

Opererte ut en visdomstann i forrige uke, og det gjør bare litt vondt ennå, så lykke til!...:)

Neida, det går så bra så!

Ha en fin uke! Klem Nina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättefina hängare det blev, väskan med blommorna är så fin också. Och fy så jobbigt och ha tandvärk, du måste ta värktablett för och få sova inatt. Hoppas du fick en morgontid och att du har en snäll tandläkare.
Stor kram
AnnaMaria

Lindas hobbyhjørne sa...

Så kjempesmart og dekorativt... fint med den vesken også!
Lykke til imorgen!
Ha en fin kveld, klem.

Thelma Louise sa...

morsomt...ja nettet var også fint.:-)

klart det bir BP :-) beg å ta litt form der nede..men mye igjen...

Klem

Missfryd sa...

Å stakkars liten. Lykke til med tanna!
Utrolig stilig og kreativ gjenbruk! Du kan det du, Maliva!:-)
Klem Ingrid

@my casa sa...

Vilken jätterolig idé!

Hoppas det går bra med visdomstanden, håller med,
man vill helst gå till sin egen tandläkare,
känns tryggast så.

Martilie sa...

Så smart! Jeg har faktisk skolester i mitt siste innlegg, fant to par på loppis og ble kjempefornøyd :)

Lekkert nett også!

Ha en super morgendag!

Nattaklem

Martilie sa...

Glemte rent å si lykke til med tannen i morgen! Du får trøste deg med at lettelsen når det er unnagjort er stoooor!

T

Anette Willemine sa...

Festlig idé! De ble skikkelig tøffe!

Så kjedelig med vond visdomstann. :/ Håper virkelig du får fixet det raskt og slipper å gå slik.

Ønsker deg en fin tirsdag!

Klem,
AW

Unknown sa...

WOW! Disse var lekre:) Kreativt, takk for inspirasjon;)

Jeg måtte jobare inn å se på headeren din, men så kommer den ikke opp....:/

Ha en finfin tirsdag!
klem